sâmbătă, 18 iunie 2011

Alistair MacLean - Ultimele Sase Minute


"- Astept de mult timp acest moment, Vyland, am continuat luni si nu cred ca, in tot acest timp, m-am gandit vreodata cinci minute la altceva. Nu mi-a ramas nimic pentru care sa traiesc, intelegi, Vyland. Pentru mine s-a terminat. Este, poate, o idee macabra, dar parca as vrea sa raman aici, langa ei. Am incetat sa ma amagesc ca ar mai avea rost sa continui sa traiesc."

Citeste Elena Petrescu

Un comentariu:

  1. Nu pierdeti oportunitatea de a savura o delicatesa! ... atat de buna incat, in decurs de un an am parcurs-o de doua ori.Putine carti m-au facut sa le acord acest privilegiu. Aveti ocazia sa vedeti pe pielea dumneavoastra cum Alistair McLean va poate inchide intr-o camera si va da cheia sa iesiti doar dupa ce ati terminat cartea!Ca sa nu mai zic de faptul ca felul de a citi al Elenei Petrescu ajuta foarte mult.

    RăspundețiȘtergere