sâmbătă, 18 martie 2017

Thomas Cathcart si Daniel Klein - Aristotel Si Furnicarul Merg La Washington


Thomas Cathcart si Daniel Klein nu inghit gogosi electorale – si nici cititorii lor nu o vor mai face! Aruncand in lupta bancuri, caricaturi si idei ale filosofilor antici, „tipii cu filosofia” concep un adevarat curs de autoaparare in fata dublului-discurs politicianist. Sunt pusi sub lupa conducatori celebri, de la Cezar la Condoleeza Rice, de la Ginghis Han la Hillary Clinton si de la Adolf Hitler la George W. Bush (cel tanar si cel batran!). 

Citeste Cristina Dravid

6 comentarii:

  1. Se blochează. Puteți reîncărca link-ul, vă rog?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se poate face, totuşi, ceva ca să poată fi descărcat fişierul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi merge perfect
      http://s5.postimg.org/artkk4bc7/123.jpg

      Ștergere
    2. Aşa îmi apare şi mie la început. Apoi timpul estimat ca necesar pentru descărcare începe să varieze între 2 şi 5 ore, ca, într-un final, descărcarea să se întrerupă. Cel mai aproape de final am ajuns pe la 160/194 MB. Am încercat de cel puţin zece ori să descarc fişierul. Vă rog să faceţi ceva ca să funcţioneze link-ul. Cartea am înţeles că este foarte bună şi sunt foarte interesat s-o ascult. Vă mulţumesc anticipat.

      Ștergere
    3. Incercati aici:

      http://www111.zippyshare.com/v/XC3drn6B/file.html

      Ștergere
    4. Mulţumesc frumos!

      Ștergere