luni, 9 iulie 2018

Philip Yancey - Isus Pe Care Nu L-am Cunoscut

Nu exista, in intreaga lume evanghelica, un alt scriitor pe care sa-l admir si sa-l apreciez mai mult.
Billy Graham
Aceasta este cea mai buna carte despre Isus pe care am citit-o si, probabil, cea mai buna carte despre Isus din acest secol. Yancey mi-a luat cu delicatete de pe ochi ochelarii de cal si mi-a croit drum prin propriile mele indoieli, temeri, atitudini pioase de genul stie-tot si nonsensuri critice, pana L-am vazut pe Mantuitorul intr-o lumina noua si mi s-a parut ca-L aud cum ma intreaba: "Acum cine spui ca sunt eu?" Si am inteles intrebarea cum n-am mai inteles-o niciodata pana atunci. Lewis B. Smedes, Profesor emerit, Fuller Seminary
In cartea aceasta, "Isus pe care nu L-am cunoscut", Philip Yancey este deopotriva mai personal si mai concentrat asupra lui Isus decat a fost poate oricand inainte. Sub ochiul sau  atent, Isus devine uman, divin, parca prezent realmente in textul Scripturii, ca si in viata noastra. Evolutia aceasta - de la o perspectiva asupra Domnului nostru prea ingusta, pentru promisiunile mari ale Bibliei la o prezenta deopotriva larga si binecuvantata - este darul unic al cartii lui Yancey. Walter Wangerin Jr., Scriitor
Intotdeauna cand ne adancim in studiul Cuvantului lui Dumnezeu descoperim lucruri noi despre Isus. Iti multumesc, Philip, pentru a ne fi facilitat aceasta prin noua ta carte. Joni Earekson Tada, Presedinte - Joni and Friends
Talentul lui Yancey de a scrie cu onestitate, luciditate si intr-un ritm alert da o putere extraordinara meditaiilor lui asupra relatarilor din Evanghelii despre Isus Hristos. Intr-o vreme cand ideile noi despre Isus sunt la mare moda, cartea lui Yancey este de un nepretuit ajutor pentru a-L vedea pe Mantuitorul asa cum a fost El cu adevarat. James I. Packer, Profesor de teologie, Regent College

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu