miercuri, 18 octombrie 2017

Rami Kivisalo, Marko Joensuu - Scorpionul Rosu


Este aproape imposibil sa descriu lupta pe care Rami a dus-o de la intoarcerea sa la Isus Cristos. Fortele raului care il tineau prizonier nu l-au eliberat fara lupta, dar puterea lui Cristos este mai mare!
Povestea vietii lui Rami pe care o veti citi in paginile ce urmeaza pare pe alocuri aproape incredibila, fantezista. Dar, va pot asigura cu toata inima ca ceea ce a scris el nici macar nu se apropie de profunzimea raului in care era cufundat.
Ceea ce stiu cu siguranta este ca intamplarile prin care a trecut imi intaresc convingerea mai puternic ca oricand ca nimic nu este imposibil pentru Dumnezeu.
Pastor Pertti Makiranta, Alajarvi, Finlanda
Scorpionul rosu este o parabola moderna despre iubirea lui Dumnezeu. Daca il cunosti deja pe Isus, ma rog ca povestea lui Rami sa iti aprofundeze intelegerea despre cat de mare si sigur este harul lui Dumnezeu. El poate sa aiba grija de tine, indiferent de dificultatile cu care te confrunti. Daca nu il cunosti inca pe Isus, ma rog ca povestea lui Rami sa declanseze in inima ta dorinta de a-L cunoaste pe El. Stai de vorba cu orice credincios pe care il cunosti iar el sau ea va fi fericit sa te ajute.
Pastor Veli Saarikalle, Helsinki, Finlanda
Cu doi ani in urma am inceput sa simt ca Dumnezeu dorea ca eu sa spun povestea vietii mele. Ezitam sa o fac. De ceva timp, incercasem sa-mi uit trecutul, sa-l las in urma. Impartasisem unele lucruri din viata mea de gangster si infractor de profesie, dar nimeni nu cunostea intreaga poveste. M-am luptat cu aceasta provocare timp de luni de zile dar gandul de a o scrie nu mi-a dat pace asa ca am cedat in cele din urma. Mai mult, simteam ca Dumnezeu dorea ca eu sa relatez povestea vietii mele asa cum este, cu o sinceritate totala, fara a-mi ascunde greselile si caderile.
Din momentul in care am inceput sa scriu, m-am simtit intarit de Duhul Sfant in mod continuu. Aveam nevoie de aceasta, caci in acelasi timp am simtit si o feroce impotrivire demonica. Convingerea mea de neclintit este ca puterile imparatiei intunericului nu au dorit niciodata ca aceasta carte sa fie scrisa. Din acest motiv, ultimii doi ani au fost cei mai dificili din viata mea. Diavolul a incercat sa-mi distruga viata si marturia si numai datorita harului lui Dumnezeu am rezistat.
Doresc sa multumesc si Duhului Sfant, cel mai bun Prieten al meu si cea mai buna Persoana din Univers. Fara El, nu as mai fi aici sa-mi spun povestea.
Rami Kivisalo

Citeste Silvia Dascalu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu