miercuri, 12 mai 2021

Arthur C. Clarke - Rendez-Vous Cu Rama


Un roman despre fascinatia si spaima provocate de enigmele cu care se va confrunta omul in infinitatea spatiului.

Un obiect cilindric, de dimensiuni gigantice, patrunde in sistemul solar. Grupul de exploratori umani care il intercepteaza si incearca sa elucideze misterul ramane perplex in fata descoperirii ca nu este un obiect natural, ci o nava extraterestra. Primul contact cu o alta civilizatie este iminent, iar omenirea se pregateste fie sa-si vada implinite fie cele mai mari vise, fie cele mai negre cosmaruri.

„Fiinta umana fata in fata cu necunoscutul, tema fundamentala a scriitorilor SF, este explorata intr-o poveste care incepe in dimineata de 11 septembrie a superbei toamne a anului 2077 cu un meteor orbitor. Rendez-vous cu Rama este o victorie a imaginatiei profetice.“ The New York Times

4 comentarii:

  1. Buna ziua!
    in martie am facut un abonament de 30 zile la rapidgator.net pentru descarcarea mai rapida a fisierelor de pe acest blog.
    intre timp am constatat ca, desi subscriptia mea era doar pe 30 zile si optiunea de reinnoire automata nu era activata, am fost taxata si pentru aprilie si pentru mai, in mod abuziv, avand in vedere ca nu am utilizat acest serviciu in ultimele 2 luni. Va rog sa remediati acesta problema cu ei, altfel ma vad nevoita sa apelez la institutiile abilitate pentru solutionarea acestui abuz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest blog de lectură și filehostingul unde sunt hostate și unde găsesc cărțile audio și multe alte lucruri sunt două lucruri total diferite. Trebuie să le faceți o reclamație lor pe site si sa le spuneti problema cu care va confruntati. Au secțiune de suport. Mici probleme am avut și eu cu ei, dar în descurs de 2/3 zile mi-au raspuns.

      Adresa lor de contact o puteți găsi aici:
      https://rapidgator.net/feedback/contact

      Ștergere
    2. "Lectura Audio" nu are legatura cu Rapidgator, si nu incaseaza bani din abonamentul dumneavoastra prin Rapidgator.

      Rapidgator e o firma straina la care v-ati abonat. Puteti descarca rapid orice fisier care exista pe rapidgator, nu doar fisierele urcate de catre "Lectura Audio". Abonamentul pe care l-ati facut este pentru viteza la rapidgator, nu e abonament pentru "Lectura Audio".

      Trebuie sa anulati abonamentul la rapidgator, sau sa scrieti la Rapidgator pentru incetarea abonamentului, ei sunt cei care incaseaza banii, nu Lectura Audio.

      "Lectura Audio" nu are nicio putere asupra lui Rapidgator.

      Ștergere
  2. Chiar ar fi pacat daca considerati un abuz din partea acestui site lectura-audio. Chiar ma bucur de existeta lui si eu am luat periodic un abonament ba 3 luni ba de 6 luni. Nu am avut ptobleme, dar incercati la rapigator sa scrieti sau sa cautati optiunea care nu mai permite continuarea..

    RăspundețiȘtergere